2010-10-30

Har ni saknat mig?

HEJ!
Ja, jag vet. Det var länge sen jag skrev, men vi måste ju få sakna varandra lite också?
Vissa personer måste man få sakna innan man ses, och vissa saknar man lite hela tiden. Jag träffade Flu igår, han hade jag saknat jättemycket. Nu saknar jag honom inte längre. Idag saknar jag snarare andra personer jag inte sett på ett tag. Men jag saknar sällan mina föräldrar och aldrig min tandläkare. När jag saknar någon är det väldigt jobbigt, eftersom jag tänker på det lite hela tiden. Men är du elak mot mig slutar jag sakna dig på tre röda.
Den jag saknar mest av alla är min vovve Leo. Jag är rädd att han dör utan mig, jag är rädd att han glömmer bort vem hans matte är, och framför allt är jag rädd att han inte saknar mig. 

Lördag idag! Jag måste tagga till lite bara!



Kolla en bok om miiiiig.
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Flusan

Naaw, jag saknade dig också. Men vad menar du med att du slutade sakna mig? de e inte ok! ;)

2010-11-02 (19:50:50)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.