2010-10-24

Gomiddag!

Idag så ska jag åka och fixa massa saker med gamla lägenheten. Pappa ringde mig typ 12 och ville planera dagen. Först sa jag, så kan vi låta Frida sova ut. Nu är klockan 14 och jag är fortfarande trött. Men, kan säga att det är det värt, igår var hur kul som helst! Tack för en fantastisk kväll allihopa!



- Du är riktigt söt som muslim Rickard.
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Rickard

Tack! :)

2010-10-25 (14:26:27)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.