2010-10-07

Det blir nog bra!

Åh, jag är verkligen för lat för att skriva här ofta. Det blir lite då och då, men det kanske inte gör så mycket.

Veckan har i varje fall varit riktigt bra och underhållande. Den underhållande delen står min härliga granne för! Jag råkade hosta till lite igår runt tolv på natten, och det blev ett jävla liv. "Håll Käften din jävel" Hörde jag mellan bankningarna. Jag blev ganska full i skratt. Men samtidigt lite rädd, vad är det för människa egentligen? Tänk om han kommer och styckmördar mig för jag diskat lite sent en kväll :S Han verkar sakna både liv och psykisk balans. Jag borde egentligen kila upp till han lättklädd och bjuda på en riktig Friday så han lugnar sig. Eller, nej. Vad är det jag överväger här egentligen...


På lördag ska jag jobba, 10-15. Fy. Fan. Det är något så in åt helvetes långtråkigt, jag ruttnar lite bit för bit varje dag. MEN...


Efter det, drar jag vidare och kör loss med två härliga personer. Mm, det kan bli bra, det kan bli bra.



Kvällen har jag ägnat åt min lilla Eddis. Han bjöd på torr oxfilé och en riktigt sinnessjuk film. Jag rekommenderar "Case 39" till alla som gillar psykiskt läskiga filmer. Var länge sen jag kröp ihop som en boll under en film.

Nu är det dags för en gammal och vis att sova! Hej.
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Laila

Jasså då kanske man ska kolla in den filmen =) Snart är det ju verkligen filmvärder!

2010-10-12 (17:26:59) www http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.