2010-11-12

Var stolt för fan.

Jag blir så irriterad på folk som gjort något - gjort något bra. Vi säger att de ritat en iller eller vad som helst. De lägger ut bilden men döper den till "Jätteful iller". Vadå jätteful? Vill du att jag ska säga att den är fin eller har du fel på ögonen? Folk som öppet måste ha bekräftelse hela tiden tycker jag lite synd om.

Det här skrev jag mest för att jag såg att min syster lagt ut en bild hon gjort 2008 och döpt den till "LOL". Men hade jag varit 15 och gjort den hade jag varit stolt.



Men å andra sidan blir jag stolt när jag lyckas äta en hel måltid utan att spilla på tröjan så...

Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

Den är INTE fin Frida! Varför la du upp just min bild ja e typ aldrig inloggad på DA nå mer :(

2010-11-12 (19:16:59)

Postat av: Alexandra

Den är visst fin! Hade jag ens försökt rita av den hade det sett ut som en köttbulle. Du borde vara nöjd! :)



Håller med dig Frida.. som när folk lägger upp en bild på sig själva och skriver typ "fula lilla jag" eller nått. ARGH! :P

2010-11-12 (19:24:06) www http://www.brunetten.se

Postat av: emsan

Jätte fin ju!

2010-11-12 (20:28:56) www http://emeliebard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.