2010-11-08

Måndagen den åttonde i elfte

Idag har fan varit en bra dag, förutom att det är Måndag har allt gått min väg... Och att det är Måndag är ju inte mitt fel ändå så. Nej jag måste säga att jag varit riktigt effektiv idag! Gjort lite saker jag skjutit på och haft möte med Ulf igen. Ulf är riktigt skön, vi satt och snacka om raggningsknep och lämplig ålder att skaffa barn. Det vanliga människor brukar diskutera på möten ni vet.

Nu ska jag städa, ta en bad, laga mat, skriva på min bok samt kanske göra en ny spellista på spotify. Fullt upp som ni kanske hör. 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.