2010-11-22

Alltså.

Idag när jag kom till jobbet så fick jag inte sitta vid datorn, för där satt en annan Pelle. Som till och med hade mage att säga att vädret kommer bli ännu värre än vad det redan är! Jag menar bara en sådan sak. Åh, mitt humör bara dog alltså... Sen så har hela dagen bara gått ner alltså. Jag fick betala min egen lunch och det var ingen som sa hur snygg jag var fast jag stod 1 timme framför spegeln i morse. Ahh, ni hör alltså. Man får inte ta något förgivet här i livet. Man måste fan kämpa sig fram. 



Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.