2010-11-14

Mjukmusik och mjukbyxor

Jag har hållit igång hela helgen med alla slags aktiviteter innehållande alkohol. Nästa helg blir vit, jag ska verkligen inte göra något. Eller jo, jag ska göra en massa bra saker som jag borde ha gjort för en månad sen. Jag kanske till och med ska ta och måla om i hallen. Ja, varför inte.

Men helgen har varit väldigt lyckad i varje fall och jag har mått riktigt bra! Vill tacka alla snygga/söta/sexiga människor.

Nu ska jag städa badrummet och sen ta ett skönt bad! Det mina vänner, det ska inte ni.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.