2010-11-25

Just nu svär jag väldigt mycket.

På exakt 5 minuter blev mitt lyckliga jag sur. Sur på allt och ingenting. Det är inte ofta jag går runt och är sur bara, men nu är jag fane mig sur/ledsen/något töntig. Jag ska ge er en förklaring.

19.30 - Kommer hem från affären, har köpt julblommor och en jävligt söt stjärnlampa.
19:35 - Efter att jag packat upp maten och kissat drar jag på lite musik.
19:40 - Fix och trix är på gång. Nu ska det bli mysigt i mitt annars så mörka fönster. Jag har en exakt bild av resultatet. Vilket är grymt.
19:41 - Tar upp stjärnan från kartongen, och den går sönder....?!?!
19:41 - Tror att det måste vara fel, alltså den kan ju bara inte gå sönder.
19:42 - Lampjäveln har gått sönder.
19:43 - Och nu på ställe 2...
19:43 - Försöker limma lampjäveln.
19:44  - Inser att det inte går.
19:45 - Det knackar på dörren.
19:46 - Jag öppnar och där står en säkerhetsvakt.
19:47 - Jag sänker musiken. Fastän min farmor spelar högre.
19:48 - Försöker limma lampjäveln samtidigt som jag funderar på hur mitt hotbrev till grannbögen ska se ut. Jag funderar på urklippta bokstäver och blodstänk. Eller så går jag ner nu och tar med mig en kökskniv och ett sjukt humör. Ni vet när man skrattar och säger "Fan va skönt det vore att bara får hugga i någon" ungefär. Tips är välkommet.  
Förresten, någon som vet vart man köper hästhuvuden?


Jag blir så ledsen. Jag ska gå och lägga mig nu, nästan. Ska sitta naken på sängkanten och känna efter alldeles för mycket.
Det är Fredag imorgon. Jag är inte ens sugen på helg.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.