2010-11-11

Inrikes

And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible

Jag brukar aldrig skriva låttexter, det är aldrig så kul att läsa. Men jag var nästan tvungen ikväll. När Robyn sjunger det där stycket (refrängen) blir jag helt till mig! Jävla människa att vara så bra. Jag vill också.


Ehm ja. Hade planerat att städa här ikväll eftersom jag får gäster i helgen, men jag glömde. Eller nej, jag sket i det helt ärligt. Jag palla inte, brydde mig inte, orka inte och försökte inte ens. 


Jag har huvudvärk också, det är för jävligt. Har satt på mig glasögon, druckit massa vatten och tryckt lite på huvudet. Händer nada. Men det gör faktiskt ingenting. Skiter i det nu. Nu ska jag lyssna på Robyn - Indestructible om och om och om och om igen.


Hej.




Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.