2010-11-21

I screwed up big time

Detta inlägg är fullt med ångest. Söndagsångest. Jag drack alldeles för mycket igår, minns bara korta sekvenser av natten. Fyfan. Helt sjukt hur jag behandlar min kropp. Vad hände med den vita helgen?
Jag skäms och har fått ta konsekvenserna idag. Pappa skulle hämta mig runt två, jag hade gjort mig i ordning och var klar. Men, när han kommer blir mitt illamående oumbärligt. Jag spydde. Jag spyr aldrig pga alkohol. Jag spyr dessutom inför pappa. Jag kände mig som en stor jävla knöl som aldrig får någonting rätt. Vad jag än gör blir det alltid kaos och dåliga resultat. Efter det låg jag i mitt rum hos farmor och tyckte synd om mig själv.
Idag har jag mått piss med andra ord.  

Men det kan hända även den bästa. Uppenbarligen.  


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.