2010-11-09

Hur sover du?

Jag läste precis i Alex blogg att hennes sambo tog upp all yta i sängen. Det slog mig då att jag hörde på radion att man kunde avgöra personlighet efter sovposition. Var tvungen att kolla upp om det skulle kunna stämma. Detta är resultatet.
.



Jag sover som THE Soldier. Kanske inte inte så förvånande med tanke på mitt hårda yttre. Enligt forskningen betyder det:
Lying on your back with both arms pinned to your sides. People who sleep in this position are generally quiet and reserved. They don't like a fuss, but set themselves and others high standards.
.
Nja, jo det stämmer väl någorlunda. Kanske inte om ni frågar min pappa och syster. De hade en debatt i helgen om att jag aldrig är tyst och så fort det blir "en lugn stund" måste jag väsnas, provocera eller bara vara allmänt störig. Min syster ville t.o.m. att jag skulle sitta tyst i 3 min men jag fattade inte vad hon menade utan gick därifrån. Det tyckte hon var jättebra bevis på att de hade rätt.
Vad tycker ni andra som känner mig då?
.

Vill ni se fler beskrivningar är länken här!
Postat i Allmänt | Comment (5) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: R

Jag tycker inte det stämmer alls :p

2010-11-09 (22:43:02)

Postat av: Alexandra

Jag är starfish! Har kollat på den där sidan tidigare, tycker det stämmer sådäääär :)

2010-11-09 (22:49:23) www http://brunetten.se

Postat av: Fluie

Hahaha, det stämmer ju till ca 0%, max 0,00002%. Min stämde inte alls heller, Freefall

2010-11-10 (13:22:24)

Postat av: emsan

Jag sover i grisställning

2010-11-10 (17:12:23) www http://emeliebard.blogg.se/

Postat av: jenny

men neee den stämmer inte alls på dig ju. du som är sjukt livad o som inte drar dig från att make a fuss!

2010-11-11 (08:33:43) www http://jennylindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.