2010-11-20

Gomorrn.

Var  och kollade på "Due Date" igår, måste säga att den var riktigt kul! Jag var dock väldigt trött, en annan jobbar ju 6 dagar i veckan (typ inte alls). Nej men, jag tror jag skulle vilja se om den, få in nya och pigga intryck.

Jag har inte ens klätt mig och jag börjar jobba om 40 min. Men jag tycker det är högst omänskligt att jobba Lördagar. För då, ja för då...ligger alla och sover. Det finns inget värre än att gå upp hos någon som sover. Jag kan till och med bli avundsjuk på min hund.



-Satan va mitt hår växt. I like.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.