2010-11-30

Bus

Nu har jag jobbat klart denna förbannade Tisdag. Inventerat 8 timmar. Typ. Väntar på pappa som ska plocka upp mig så vi kan åka till ICA och handla. Yeah. Jag älskar att handla. Jag älskar att fylla min kyl och frys med grejer. Fast nu kanske det är dags att rensa kylen på en massa skit också. Det är kul att handla, mindre kul att slänga tomma mjölkpaket. Oops.


Idag har jag busat med grabbarna. Busa är förövrigt ett sjukt töntigt ord, men det är okej. Jag kasta/mula de med snö, sen sprang jag och småfnittra, det är också helt okej. Åkte buss imorse med en hel lågstadieklass, de måste ha inspirerat mig.

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.