2010-11-28

1a Advent.

Smart jag är, trodde att jag hade tvättstuga ikväll. Men det är tydligen NÄSTA söndag. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska fira första advent.

Vårat pepparkaksbak igår blev i varje fall grymt lyckat. Det blev en lång och intensiv natt, ska bli skönt att mysa ner till en film ikväll. En pizza hade inte varit helt fel, men man kan inte få allt här i livet.




Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.