2010-12-18

Weeei

Ja jag vet! Jag har gjort det igen, jag har försummat er mina trogna läsare totalt! Det är inte okej! Jag har haft annat för mig helt enkelt, och faktum är att jag inte haft en susning om vad jag skulle skriva heller. 

Just nu försöker jag få ner det första glaset vin. Väntar på Emsan som ska komma hit och förhoppningsvis ska vi på ett enkelt sätt ta oss till Bedarö Baren. Känns helt okej med tanke på att jag inte har festat till det på ett tag nu. Vi får se vart kvällen bär. Om jag känner mig själv rätt blir det rakt i säng med snurrande huvud och ett glas vatten på fönsterbrädan. 

Hoppas ni får en trevlig Lördag! Fuck you all.



Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.