2010-12-14

Va äckligt.

Jag tycker mycket här i livet är ganska äckligt. Jag menar inte kroppsvätskor, kroppsljud eller variga sår nu. Nej, där är jag härdad. Jag menar vissa människor, vissa människor är äckliga. Hur länge ska vissa orka hålla på? Landa för i helvete, och är det svårt, gå till doktorn. 

Så, ville bara säga det. Annars gillar jag de flesta.

Pust, ikväll är jag riktigt jävla trött. Var nära på att somna runt 20:00, men har fått en suuuuuuperfin julklapp jag var tvungen att leka med. Ibland förstår jag verkligen inte hur någon kan tycka det är lönt att lägga pengar på mig. Speciellt med tanke på att jag aldrig förväntar mig något. Men ibland har väl även jag tur! 

Idag lyssnade jag klart på alla Hassanklipp på jobbet. Det är sjukt slitsamt nu ska jag säga er.



Tycker om er! 




Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.