2010-12-03

Torsdag (För mig)



Lite bilder såhär på en Fredag. Jag gillar bilden på Niklas och mig mest. När jag ser ut att ha askul, och han i ett läge mellan illamående och döden. Jaa, det är lite härligt ändå.

Idag har varit en sjukt kul dag faktiskt. Skrattat mycket på jobbet, till och med när jag fick snö innanför tröjan skrattade jag. Skojat med kunder som aldrig förr, lett, varit trevlig. Gjort vad jag kan liksom. Sjukhuvudet i Haninge ringde och erkände att "den är liten, men luktar som en stor". Blivit bjuden på lunch av chefen samt disk och soppa av Fredrik. Allt har liksom varit sweet. Kanske mest för att det är Fredag, folk är glada och avspända. Måndagen är bara ett stenkast ifrån oss, men så länge vi lever i nuet, är detta den bästa tiden. Eller så är det för att alla ska sitta bänkade till nått skit Idol. Vad vet jag.

Jag ska dock jobba imorn. Men man ska inte haka upp sig på småsaker. Även fast jag vet att det kommer bubbla svordomar ur munnen på mig när jag går upp.
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Hampus

Haha, hur har du fått tag på den där bilden?

2010-12-04 (14:50:52)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.