2010-12-05

Leverans

Saknar man sitt liv kan man alltid läsa min blogg denna Lördagskväll då jag sitter hemma i pyjamasbyxor (som vanligt) och äter mandariner (?). Då kanske det känns lite bättre för er. Jag är helt med på att få andra personer att må bättre, jag vill se glada medmänniskor. Tänkte köra en liten lista åt er. 


Denna lista är till er som tror att ni har det tråkigt:

- Mitt internet är så segt att jag brukar söka klipp på youtube jag sett förr och istället för att se dem, tänker jag mig dem i huvudet. Brukar sluta med att jag skrattar.

- När jag väntar på bussen på morgonen, är det svinkallt och allt ser allmänt hopplöst ut. Det kanske är Måndag och bussjäveln är till och med sen. Då brukar jag känna efter riktigt ordentligt. Till exempel räkna ner timmar till Fredagen.

- Jag har inte satt upp en "ingen reklam"-lapp på ytterdörren, så min dörrmatta är delvis från Elgiganten, delvis från Bauhaus. Det funkar skitbra, om man gillar litteratur och vitvaror. 

- Tid är pengar. Jag vill aldrig ha förspel. 

- Mickis ringde mig ikväll och sa "Du låter lite kraslig". Jaha jo, sa jag. "Jag har inte pratat med någon idag så. Min röst är lite ringrostig."

- När ingen ser, köper jag ibland Expressens kryss-bilaga.


Och mycket, mycket mer. Men nu orkar jag inte skriva mer. God natt. 




Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.