2010-12-28

Jag gillar att

Min dator där hemma har fått herpes eller något annat slags virus. Den liksom fungerar ej, jag är i stort behov av hjälp. Jag kan fan ingenting när det kommer till sådant där. Nu sitter jag på jobbet och bloggar endast för er skull.

Har spenderat hela dagen idag (gick upp 06) på Yamaha i Farsta. Går en liten utbildning där som oftast ger mig fler frågor än svar. Men idag fick jag jobba med Alex, han är grym på datorer. Men inte ens han kunde ge mig säkra direktiv angående min dator. Dock misstänkte han att det är ett virus man får när man porrsurfar, och det första steget mot att det ska bli bättre är att erkänna att man har ett missbruk. Men här erkänns inget.

Nej nu kom de andra tillbaka och min lunch lider mot sitt slut.

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Alexandra

Fan va snygga vi är :)

2010-12-28 (22:46:44) www http://www.brunetten.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.