2010-12-05

I need a happy ending and a new beginning.

Jag vill åka utomlands. Till ett varmt land med sandstränder så långt ögat kan nå. Och med fina palmer att titta på. 

Mer än så kan jag inte rimma. Men ni fattar grejen. Jag behöver komma bort, vem behöver inte komma bort? Nynäshamn, Svergie är så litet. Jag trodde livet skulle vara som i Disney-filmerna. Men hittills har jag inte sett nån fe, riddare på vit häst, slott eller bal för den delen heller. 

Jag oroar mig dock inte, det kommer en dag. Det vet jag.


Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: emsan

Bjud mig så följer jag med. ;-D

2010-12-06 (11:56:36) www http://www,emeliebard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.