2010-12-25

I detta inlägg finns det ingen riktigt anknytning till verkligheten

Nu känns det som att Julafton är över, kanske inte helt då med tanke på att min syster och Jonas står och hoppar sönder golvet brevid mig. Kinect Adventures heter det tydligen. Jag fick mjölksyra benen efter fan en sekund. Men så har jag ju världens sämsta kondition också. Annars var jag grym, ville bara tillägga det ifall att det råder oklara uppfattningar angående det.  

Nu får jag fotmassage här med raggsockor på utav Jonas. Jag ska försöka koncentrera mig på att blogga för att det ska sluta kittla. Jag undrar lite när jag blev så kittlig. 

Vi lyssnar på Lissie, hon är ta mig fan grym. Jag gillar hennes musik som fan. Och jag gillar ordet fan som fan. 




Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.