2010-12-12

Helgen i stort

Igår var jag som sagt på ett litet privat julbord med Edvin, Jenny, John och Roger. Det blev en hel del mat och en hel del glass för mig. Tyckte det var dumt att slänga fin glass!


Idag har jag shoppat loss helt totalt i Farsta. Typ. Var svettig och less efter någon timme. Det är alltid en bra idé innan sådant där, men väl där vill man mest hem.



Köpte en liten Julklapp till mig själv. Köpte även två tavlor till, men så intressant är det inte att jag visar er nu.
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: marie

mwohaha... elvis ÄR bäst :P

2010-12-15 (10:36:40) www http://jaghetermarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.