2010-12-02

Blåställ

Det är lite kul ändå. Att för kanske 2 år sedan skulle jag svarat JA på i fall killar med blåställ är sensuella. Liksom själva idén av en kille med fin kropp och arbetsbyxor är rätt bra. Men jag tänkte på det idag, att den bilden är helt borta. Ingen är sexig i blåställ. Jag ser hur många som helst med arbetskläder dagligen och det är långt ifrån sexobjekt många gånger. Hela min ungdomsbild av Man har försvunnit. En händig man läcker? Nja. För att inte tala om all snus de trycker i sig, och snabbmat de äter, och att de aldrig kan sitt eget telefonnummer. Jag är ganska fördomsfull, jag vet.

Jag är tillräckligt händig själv. Och det säger ganska mycket. 




(Jag saknar verkligen min bebis så det gör ont.)
Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

varje jag ser hur cynisk du är blir jag påmind hur jävla underbar du är :) PUSS /mickis

2010-12-02 (22:57:23)

Postat av: frida

Aw Mickis, du är precis lika underbar du med! :)

2010-12-03 (17:06:23)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.